Portal . . Książka o rodzaju Ferocactus . . sklep z kaktusami . . . . Książka o rodzaju Ariocarpus . . Numer specjalny o rodzaju Micranthocereus . . . . Kaktusowe wycieczki . . Ant Plants: Arboreal Wonders of Nature . . . . . . Nasiona kaktusów . . Kaktusy . . . . Mesembrianty . . Kaktusy na Ebay

 




Autor Wątek: Potrzebna porada pomocy !  (Przeczytany 1835 razy)

Offline Raven

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Potrzebna porada pomocy !
« dnia: Marca 17, 2015, 11:50:12 »
Witajcie szanowni forumowicze jestem początkującym hodowcą kaktusów właśnie przesadziłem moje kaktusy do większych doniczek  ziemią do uprawy kaktusów i moje pytanie jest takie czy moje roślinki mogą wrócić od razu na parapet.
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2015, 08:43:04 wysłana przez gnet »
Krzysztof

Offline skullman

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1739
  • Reputacja: +79/-0
    • Zobacz profil
Odp: POTRZEBNA PORADA POMOCY !!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 17, 2015, 01:14:35 »
A co masz na myśli pisząc "zmia do uprawy kaktusów"? Na parapet mogą le nie podlewaj przez tydzień albo dwa, w ogóle na większośc gatunków jest jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek podlewanie.
Sławek

Offline Raven

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: POTRZEBNA PORADA POMOCY !!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 17, 2015, 03:36:44 »
Okey rozumiem i dzięki za odpowiedz a czy można spryskać lekko wodą chociaż czy zero wody przez tydzień lub dwa jak piszesz a pisząc ziemia do uprawy kaktusów miałem na myśli zakupioną w lokalnym sklepie ogrodniczym specjalną mieszankę torfu, perlitu i czegoś jeszcze taka specjalna ziemia do kaktusów pewnie wiesz o akie ziemie chodzi :)
Krzysztof

Offline dorsiger

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: +13/-0
    • Zobacz profil
Odp: POTRZEBNA PORADA POMOCY !!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 17, 2015, 06:09:09 »