Portal . . Książka o rodzaju Ferocactus . . sklep z kaktusami . . . . Książka o rodzaju Ariocarpus . . Numer specjalny o rodzaju Micranthocereus . . . . Kaktusowe wycieczki . . Ant Plants: Arboreal Wonders of Nature . . . . . . Nasiona kaktusów . . Kaktusy . . . . Mesembrianty . . Kaktusy na Ebay

 




Autor Wątek: Co dolega mojemu kaktusikowi - pomocy  (Przeczytany 1740 razy)

Offline Legzio

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Co dolega mojemu kaktusikowi - pomocy
« dnia: Maja 23, 2012, 11:19:42 »
Witam,
jestem totalnym laikiem jesli chodzi o kaktusy. Mam kilka, natomiast jeden (nawet nie wiem co to jest) cos niedomaga. Ma juz kilka ladnych lat i nic sie z nim nie dzialo. Teraz pojawilo sie cos takiego. Poprosze o pomoc i informacje co to jest i jak mu pomoc. Te dwa miejsca tak wygladaja. Reszta super, nawet kwitnac zaczal...
Z gory bardzo dziekuje za pomoc.
Aneta


[załącznik usunięty przez administratora]

Offline kwiatuszek3406

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: +3/-1
    • Zobacz profil
Odp: Co dolega mojemu kaktusikowi - pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 23, 2012, 01:33:30 »
Witam nie jestem co prawda fachowcem ale wygląda to na "przelanie" - nadmiar wilgoci

Offline Legzio

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co dolega mojemu kaktusikowi - pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 23, 2012, 03:32:55 »
Ups. Tego sie obawialam. Znaczy teraz koniec z nadopiekunczoscia  ;D musze zaczac zajmowac sie nim tak samo malo jak to kiedys bylo. Czy powinnam zrobic cos konkretnego poza zaprzestaniem podlewania na jakis czas (na jaki?)?

Offline BOB

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 828
  • Reputacja: +50/-0
    • Zobacz profil
    • Kaktusiarz
Odp: Co dolega mojemu kaktusikowi - pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 23, 2012, 06:23:17 »
Dzień dobry,